Adriansmor med tulla Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 En veninne har miste babyen sin halveis i svangerskapet og må nå føde ut og ta farvel med sitt barn. Mine tanker går til dere i denne forferdelige stund. Må dere finne indre styrke og deres engel finne fred klem anita
Bea har snart 4 barn? Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Gu kor grusomt..................... får frysninger over heile kroppen
Adriansmor med tulla Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Ja det er grusomt.. klarer ikke slutte å gråte her... og hun har ønsket seg barn lenge.. det er helt ubeskrivelig urettferdig!
EtMirakel Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 sender henne mine dypeste kondilasjoner! så utrolig trist! kan forstå at dette er veldig vanskelig for henne! ønsk henne alt godt fra meg!
Axus' girlfriend Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Når man har kommet så langt i svangerskapet så må man desverre det. Har et søskenbarn som nettopp har gått igjenomm det samme nylig. Sender alle mine tanker til dere!
Adriansmor med tulla Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 oppfordrer flere til å sende tanker og tenne lys for babyen til veninnen min og samboeren hennes vet at de setter pris på det :,(
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Stakkars Så grusomt! Har opplevd det samme tidligere da jeg var 6 mnd på vei. Utrolig trist.... Jeg skal tenke på dem, og tenne et lys for dem, og babyen deres.
Niem og Patrick Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Sitter her med tent lys foran meg.. Off, sånt skal ikke være lov!! Det er vel nå vi ser at det er så lite vi kan gjøre for å beskytte de små skattene våre.. selv om vi har så inderlig lyst..
mamman til karen elisabet. Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Hva skal man si i en sånn stund,men minne tanker går til din vennine,saboeren og demes familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå