Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 hvordan ser det ut da? Litt ekkelt altså, jeg vet. Men jeg lurer så fælt, for jeg fikk en stor klump ut etter et toalettbesøk... uten å gå i detaljer...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 jeg blødde og blødde, så år jeg gikk på do så jeg fostersekken på papiret etter jeg hadde tørket meg Det var ufint for å si det mildt...kanskje på størrelse med lillefingerneglen min! Glemmer det aldri.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har mistet 4 ganger - 2 av gangene var tidlig i svangerskapet - va 5uker på vei. Blødde masse - å det kom noen små klumper ut... Så og ut som det va "tråder"på dopapiret da eg tørket meg... E ikke så mye mer en det du ser...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har sett en stor klumpe da jeg mistet før jeg skulle tisse ut mye blod. Det tok jeg klumpen i glasset og viste legen på akutten om det var noe foster men det var ikke det. Jeg mistet fosteret i toalettet dessverre. Jeg var bare 8 uker på vei. Jeg fikk ligge på sykehuset og fikk 2 liter blod inn i meg. Jeg mistet mye blod i ca 16 timer til sammen. Det skjedde på 16.mai 2006. Jeg skal snart føde en gutt via keisersnittoperasjonen på torsdag 1. november. Jeg gleder stort mye til å få ham snart i armer mine! Jeg har en datter på 3 år fra før.
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 ..... De klumpene dere eventeult ser etter en spontanabort i uke 5-6 er IKKE fosteranlegg, men koagulert blod!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Nå mistet jeg noen uker senere enn det, men det var ikke blod på den.. det var en væskefylt ball. Ganske gjenkjennelig.De aller fleste er ikke så uheldige at de fåe se noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå