Devil in disguise Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Er litt i villrede ang årets julekort - hvordan skal det være???? Hmmm.... Jeg liker det ikke for glorete, sånn bling bling.... men nå ble jeg litt i tvil om dette jeg har laget ble litt vell hverdagslig.... Ikke så lett dette her.... Noen som gidder å uttale seg litt ? http://pic2.piczo.com/trollmamma32/?g=17914085&cr=2 (helt nederst på siden)
hysterika Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Nydelig! Men jeg ville hatt bare bildet, teksten og stjernene. IKKE julenissen og fuglene (eller hva det var). Det ble litt overlesset (etter min smak).
katlinka Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Ville kanskje brukt et litt annet bilde, ble liksom litt for "kunstnerisk" bilde å ha på et julekort.. men det er min mening da... Ellers syns jeg kortet var veldig fint Kjempesøt gutt forresten
mayaya Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 helt enig med hysterika nydelige bilder da :-)
cashewnøtta Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg syntes det var nydelig! Det eneste som kanskje er litt dumt er at du ser ikke så mye av gutten da! Hvis kortet skal ut til venner og kjente som dere sjelden møter... Men absolutt ikke hverdagslig:)
Devil in disguise Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2007 Takk til alle som svarer - setter pris på at dere tar dere tid. Jeg lager dette i : Paint shop pro xI PhotoFiltre Microsoft Digital Image Starter Jeg hopper litt imellom alle disse programmene.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Nydelig:) Ville hatt bare nissen som pynt jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå