Gå til innhold

Noen som driver med oljemaling her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å prøve det.Hva trenger jeg til å begynne med?

 

Og hvordan går jeg frem...skal malingen blandes ut med noe?Takknemlig for råd og tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har en Clas Ohlson-butikk i nærheten, så har de alt du trenger til en billig penge. Malingen trenger ikke å blandes med noe, men det er greit å ha litt white sprit tilgjengelig for rengjøring av pensler etc.

Det kan være greit å begynne med pensel, lerret og maling. Etter hvert kan du gjerne bruke andre redskaper som palettkniver, hender (helst med hansker på), hva som helst...

 

Det er kjempegøy!!!

Skrevet

Tusen takk:-)

 

Ja,har faktisk akkurat åpnet en Clas Ohlson-butikk ikke langt unna meg....da skal jeg ta meg en tur dit i dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...