Gå til innhold

Noen som kan si hva dere ville gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 17, og har vært sykmeldt pga kvalme siden uke 8. Har fått i meg mat og drikke,så har gått greit.

Men idag våknet jeg av en voldsom kvalme, og har kastet opp i ett sett hele dagen.. fikk i meg en brødsive tidligere og et glass vann, men det kom raskt opp igjen. Er det farlig for fosteret å gå sånn uten mat og drikke en dag? Klarer knapt å tenke selv for jeg er så sliten og kvalm..så trenger sårt litt råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen tar det den trenger fra deg den,og det er nok du som føler det først...

babyen har det nok helt fint..:)

Skrevet

Har spydd som en tulling selv i svangerskapet, og legen sa til meg hele tida at "sulten" din tærer på deg og ikke baby, for baby tar det den trenger fra deg. Går dette over flere dager ville jeg nok gått til legen igjen dersom du ikke får i deg noenting, så du evt kan få intravenøst...

Skrevet

Tror du skal ta det med ro. Skal visst mye til for at barnet ikke får nok. Er nok verre med deg hvis det vedvarer i flere uker.

Skrevet

Som sagt over ungen tar det han treng, MEN du skal jo òg overleve... Det er vel drikke, drikke, drikke alt du kan som er det viktigaste. Ikkje noke kjekt å bli dehydrert!

Skrevet

det er greit å dra til legen hvis det vedvarer. Noen får hyperemisis, det kan være veldig alvorlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...