Gå til innhold

Huff og atter huff!!! Baby graater som besatt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er litt over 3 mnd og har aldri hatt kolikk-liknende symptomer. Jeg har spist "alt". Hvis hun har graatt har det alltid vaert noe som kan roe henne.

Men naa spiste jeg jalapenos paa pizzaen og ammet rett etterpaa. Har spist jalapenos foer ogsaa men.. Ca 20 min etterpaa, paa stellebordet, blir hun rabiat, og naa hyler hun fortsatt. Roet seg litt men begynte paa'an igjen der hun laa i sengen.. Puppen roet henne ikke, og jeg toer ikke amme mer i tilfelle det var melken. Samboeren min tar en oekt naa og prover aa roe henne, stakkars liten jente!

Andre som har hatt problemer med jalapenos? Gaar ut fra at det er mageknip, naar hun aldri har hylgraatt saann foer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke over i melken så fort. Det er nok noe annet som plager henne.

Skrevet

Det er nok ikke osten nei....

Så bare prøv igjen med pupp og se om det roer henne, ellers er det vel bare å bysse. Får håpe hun roer seg!

Skrevet

Det går ikke så fort over i melken, så det er nok noe annet som plager henne. Tenner kanskje? Prøvd en kald bitering? Er hun varm? Utslett noe sted? Og av og til får de jo mageknip selv om de egentlig tåler det du har spist, er bare sånn noen ganger. Men veldig kjedelig, fælt å høre de har vondt. Kanskje hun trenger å bæsje, kanskje prøve å massere magen på stellebordet?

Skrevet

Babyer gråter som besatt innimellom uten at det er så lett å finne ut hva det er. Da må vi bare trøste og kose så godt vi kan til det går over igjen. Det KAN være ditt og det KAN være datt :-)

Skrevet

Ang hylskriking: Jeg ga poden paracet første gangen etter han hadde tatt vaksine ved 3 mnd og fikk høy feber og smerter. Etter det tenkte jeg på et par anledninger hvor han hadde skreket i tre timer i strekk - han kunne jo fått en stikkpille da også! :-/ Siden har jeg gjort det en sjelden gang hvis han skriker lenge og tydelig har smerter. Det er jo dosert for alderen. Han er nå snart 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...