Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 jeg holder på å revne.. magen er sinsykt stor og jeg holder på å revne. navelen stikker ut og jeg har ondt i hele magen. den er tidvis veeeeldig hard, som en oppblåst ballong og resten bare stram. dette er veldig ubehagelig. Jeg har begynt å hoste og det gjør veldig ondt. Magen sprekker snart. Noen andre? eller noen råd?
EtMirakel Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Høres nesten ut som at u har for mye fostervann, har lest om det, har u skjekka med legen??
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Vet om ei som hadde så mye at ho måtte tappe ut... Kanskje du bør det?
Galskapens overhode Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 kontakt lege eller jordmor og får undersøkt mengden av fostervann.. TIl du får time kan det være godt å smøre magen inn med masse vaselin eller olje og dekke over med plastfolie for å holde på fuktigheten og tilføre mest mulig fuktighet til huden.. Masser først godt inn og tilfør enda mer som du ikke masserer inn før du tar på folien.. Håper du får hjelp fortest mulig..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 jaaaa.. jeg har det sånn nå. det er ganske vondt egentlig.. føler jeg eksploderer!!.... var på 3D idag og fikk høre jeg har normat med fostervann, spurte ikke noe spesielt om dette. bare så ei over her skrev man kunne ha for mye. ingen strekkmerker, men er nok de som kommer nå... vondt gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå