Gå til innhold

Buhu så jævlig typisk:( litt deppa nå ja....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde fikset barnevakt til i morgen så vi for en gang skyld kunne finne på noe sammen som 2 voksne mennesker. Så kommer han hjem og sier at han må til Belgia frem til mandag. Fader det mulig:( Blir så utrolig skuffet da prioritering er høyt på agendaen her om dagen. Føler meg skikkelig prioritert ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader så kjipt da!! Hvilket yrke er det han har når han plutselig må til belgia? Skjønner du føler deg nedprioritert, det var vel nettopp det dere skulle jobbe med, å prioritere hverandre....huff, trasige greier...

Stooor trøsteklem

Skrevet

Huff da, det hørtes jo ikke bra ut? Antar at det er noe på jobb som han bare ikke kan si nei til?

Kanskje du skulle beholde barnevakten og ta med deg noen venninner ut? Det fortjener du og trenger sikkert :o)

klem

Skrevet

Har ikke fulgt med jeg, LOTP, men har dere funnet sammen igjen?

Skrevet

Nei, saa utrolig dumt da. Er det jobb eller drar han frvillig ?

Uansett saa foeler jeg med deg og skjoenner godt at du syns det er kjipt !

Skrevet

Kan ikke bli med nei:( Ja det er jobb, men han hadde valget selv. Føler seg vel kanskje litt presset for han har bare vært ansatt noen få mnd, men er arb.giver kan faktisk ikke forvente at man stiller opp en hel helg på 2 timers varsel. Han bør komme hjemme med smøring i kofferten for å si det sånn hehehe tror jeg skal sende han en melding om det. Beholder nok barnevakten så får jeg se hva jeg finner på.....

I tillegg så ringer han 10 min etter at han har dratt fordi vi må utsette timen til rådgivning igjen.....han kan det må å legge inn aksjer må jeg vel si:(

Honningmelon....ja vi prøver å lappe sammen forholdet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...