prekæs Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Ser meg nødt til å avlyse morrakaffen i morgen. Men vi kan ta et glass rødvin i morgen kveld. Plikten kaller:)
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hyggelig at du sa i fra men i morgen kveld er jeg i Valdres på fest... Så da blir morgenkaffen alene for min del og vinene det samme for deg. Men jeg skal tenke på deg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå