Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Er i uke 40 og igår kveld da jeg skulle legge meg og var på do så kom det ut en del slim (urgh). Idag var jeg en tur i byen men da jeg steg ut av bilen kjente jeg at jeg vart litt våt. Skyndte meg på nærmeste do og la i litt papir. Da jeg kom hjem var papiret gjennomvått og det var litt slim på det...Beklager ekle detaljer men... Men er ikke blitt noe mer våt siden og det er noen timer siden nå. Så er det et tegn på nær fødsel? Eller ? Hodet på barnet er festet.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 ring føden og hør. Kansje du snart blir mamma:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 vanlig med ganske tynn utflod nå på slutten, nesten litt vannakig noen ganger (har lurt på om jeg har vært lekk selv) det i går kan jo ha vært no slimpropp-rester kanskje? er du i tvil på om det er utflod eller fostervann, ringer du føden, så forteller de deg hva du skal se etter.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Huff tror ikke jeg tørr. Var for en mnd siden fordi jeg var redd for at jeg lekte fostervann og så var det falsk alarm. Og så ringte jeg føden tidligere idag fordi jeg ville høre om de kunne gi meg modningsakupunktur men jordmora sa at nei de hadde så mye å gjør på føden at det hadde de absolutt ikke tid til. Måtte ring igjen på mandag...Så hvis jeg nå ringer igjen så orker jeg ikke at det er falsk alarm,,,Tror de vil uglese på meg da Det var nesten som hun sa til meg at nei du kan ikke fø i helga for det har vi ikke tid til her på føden! Sku jo gjerne likt å visst da om det er no modning av livmorhalsen som har skjedd men tørr liksom ikke ringe å spørre om de kan skjekke om det er no modning som har skjedd siden de gav sånn uttrykk for kor travelt de hadde det...
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 ta på deg et binn å gå med det en time, blir det vått så ha det på deg til du kommer på føden, for da tar de bindet å tar prøve på det for å se om det er fostervann enkelt å greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå