Minigull07/11 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Søte deg, er du her enda?!? Det er jeg...:'( Gjemmer meg fra msn fordi folk maser så fælt! Irriterende spør du meg... Vil ha 'a ut nå.. Sliten... Men vi treffes vel fortsatt på Ahus? Hihi.. Da jeg var hos legen på tirsdag sa han at jeg antakelig ville gå en uke over.. snufs.. Vil ikke det.. Hvordan gikk legetimen din? Stoooooooooor klem fra deppa
Moyra Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Hei hei... Der er du ja.. Begnte å bli litt bekymret da jeg ikke så deg mer på msn Fortsatt ikke noe bebis på meg, men masse vondter, spesielt om nettene, så jeg føler jeg egentlig blir snytt hver dag jeg står opp og alt gir seg:( Har planer om å møte deg på Ahus ja, men er ikke sikkert jeg gidder å vente for lenge på deg.. hihi... Gikk greit hos legen, ikke noe nytt... Var og tok modningsakupunktur på torsdag, og det var ganske spennende:) Har du tatt det?? Skal tilbake til JM på tirsdag, da skal hun ta en "titt" på meg og evt strippe meg hvis ting hadde skjedd, så det blir spennende Må ikke gjemme deg:( for jeg savner å prate med deg, snuppa:)
Minigull07/11 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 Savner å skravle med deg også... Men med en gang jeg er på msn så begynner en eller annen tulling å mase! "født enda?" Blæ . Jeg lurer fælt på nå noe begynner å skje.. Har hatt kraftige menssmerter den siste tiden for ikke å snakke om kynnere i hopetall.. Er kjempe sliten også.. Hmmmm.. Hun må jo komme snart.. Litt rart å håpe på å komme inn på sykehuset.. Haha.. Ønske om å ha vondt! Men er bare så utrolig drita lei! Nå skjønner jeg hvorfor overtidsdamer klager... Jeg skal ikke til JM før 1.11.. sukk.. Får se hva hun sier.. Ellers skal jeg evt til legen igjen den 9.11... Da har han lovt meg at hun senest vil komme den 12.11.. Har du fått en overtidsdato av legen?
Moyra Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 I går natt hadde jeg helt sinnsyke maserier, men de ga seg etter at jeg stod opp, men i natt så fikk jeg de litt igjen, også har kynnerene begynt å bli vonde, så jeg håper det er noe på gang snart her også... Er så lei av at jeg tror det er noe på gang også bare stopper det opp... Tenk så morsomt om vi ender opp på fødestua samtidig da.. hehe Står på arket mitt at jeg blir satt igang 15.11 hvis den ikke kommer før.. Håper så sinnsykt at jeg slipper det! Kan du ikke bare gjemme deg på msn da? Vis deg som frakoblet, også gir du meg bare en melding når du er der
Minigull07/11 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Er her enda... sukk.. men er veldig trøtt om dagen siden jeg sover så dårlig! Må på do hele natta nå... Pluss at bekkenet er helt j..... Off.. Klage klage!!!!! Nå er det nok kjenner jeg, kroppen trenger å bli seg selv igjen! Har gått gravid i 40 uker, det er vel nok??? Håper noe skjer snart, har masse menssmerter og kraftige kynnere... Det kjennes ut som om kroppen gjør seg klar! Kjenner du også dette?
Moyra Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Jepp da... Har kynnere som aldri slipper føler jeg.. Magen er jo stein hard i over 5 min, så sambo på massere magen min med de store varme hendene sine Maserier har jeg hver natt og litt på dagen, men det blir jo aldri noe mer... Termindagen din har kommet ser jeg, og min er om 2 dager.. Blir spennende å se hvordan det går hos JM i morgen, om det har skjedd noe der nede og om det blir stripping på meg... Jeg er så sinnsykt klar for å føde.. Jeg gruer meg faktisk ikke i det heletatt, men jeg må også si at det føles så fjernt og at det liksom er en evighet til den store dagen.. Du har fått post forresten Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå