*idyll* Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet om en fin oppskrift i strikk, hekling eller søm? Har sett noen, men suns mange blir for "snirklete". Har du evt nr på hefte eller mønster?
Jippi! Maibaby! Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 garnstudio har en oppskrift vet jeg... men det er jo litt "snirkel" på den... http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b11&d_id=15〈=no
FruDart Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har oppskrift på 2 hekla dåpskjoler. Ligger bilder av dem på min profil her, men det er ikke så godt å se for de er så små. Hvis du er intressert i dem så send meg en PM :-)
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 stoff og stil har minst to varianter - en enkel og en med rysjer og greier. www.stoffogstil.no der kan du bestille kataloger. Koster ca 30-40kr pr mønster.
*idyll* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk! Skal sjekke ut alle. :-) Vil så gjerne lage den selv.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå