Gå til innhold

tegn på at fødselen har startet`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hadde noen varslinger eller tegn før eller på at fødselen startet?

Er vel ikke alle tilfeller vannet går, og får alle sterke rier slik at de skjønner at det skjer noe?

Er mye plaget med sterke kynnere ca 10 min mellom hver, og derfor sykemeldt pga dette i 2 mnd nå, men gikk ut i permisjon i dag:) Begynner å bli sliten nettopp pga disse. Vet han har det best inne i magen lengst mulig men vil gjerne ha han ut og går hver dag og venter på tegn..Er i uke 38

Hatt mye kynnere, kramper-strekking av muskel i lysken og låra. Babyen ligger langt nede og hodet har festet seg. En del utflod. Har litt smerter i korsryggen når jeg legger meg om kvelden.

Noen som evt har noen tips for å sette fødeselen litt i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få deg en runde i halmen med din kjære ;) er du moden kan spermen sette det hele igang ;)

Skrevet

jo takk akkurat den har jeg hørt og prøvd. Prøvd på det flere dager nå, og opptil flere ganger i løpet av døgnet men ikke merket noe ekstra. Ikke så lett å bare kose heller, er liksom ikek så sex lysten og magen er ganske stor og litt i "veien" hehe

Skrevet

Merka ikke noe spes til kynnera mine første gangen, så tenkte ikke over at magen ble hard...

MEN et par dager før fødselen startet, merket jeg sammentrekninger i magen, omtrent som å ha mensen"ubehag" som kom og gikk... De kom ikke regelmessig, men de var der gjennom hele døgnet.. Kom forsåvidt tettere etterhvert som dagen gikk da..

Natta det starta, så la vi oss ved midnatt med disse sammentrekningene, som da kom med ca 10-20 min mellom, ikke ubehagelige i det hele tatt... Våkna litt over 3 og trudde jeg sku ha rennaræv... Hehe, unnskyld uttrykket... :P Lå på alle 4 i senga å hadde kramper i magen... Prøvde å gå på do uten hell en god del ganger, men så kom det nærmere 4.. FLOTT tenkte jeg og håpa det sku gi seg... JADA, det gjorde det ikke.... Så kom slimproppen, å jeg måtte puste litt gjennom disse riene jeg hadde...

Skjønte først da at det var noe på gang, for real, for da kom riene tettere og tettere, med mer jevnere mellomrom.. Reiste inn når det var 5 min mellom, og de varte bortimot 1 minutt..

Hadde ingen smerter i korsrygg eller andre ubehag i det hele tatt. Vannet gikk når vi var på vei inn til sykehuset... Flaut ja... :/ Så ut som jeg tissa på meg de lux... Buksa kunne man vri etterpå...

For å sette det igang, ha masse sex, og behold sæden inni deg;) De sier at det kan være med på å starte det... :)

Skrevet

Hehe trenger ikke se på det som kos da;p Si til mannen din at du kun er ute etter sæden hans, så raska på!! HAHA:D

Sa det til mannen min i fjor, å han var gla for den sexen han kunne få på slutten, selv om det var minimalt med romantikk med i bildet!! Jeg la meg ned med putene klar til å legge under rompa for å ligge med det lengst mulig inni meg... HAHA..... :D For et sirkus, med DEN magen!!

Men blir vel å gjenta samme sirkuset i år også tenker jeg.. Verdt et forsøk:)

Snuppa kom 5 dager før termin i fjor da... Bare for å ha nevnt det :)

Skrevet

men når hodet har festet seg sier de jo at det kan være vanskelig å merke om vannet er gått. Blir magen anderledes når vannet er gått eller noe? tenker hvis man sitter trøtt på do om natta eks kunne jo kansje vannet gå da uten at man registerer det..

eller?

Takk for fine svar

Skrevet

Hodet var nok ikke helt festa før mot slutten for meg. Veit ikke åssn det egentlig var når fødselen startet, men når vannet gikk, sa det SPLÆSJ!!! Det bare RANT nedover låra.... Så hadde nok merka det hvis det gikk i do....

Når vannet gikk, ble riene mer intense... De begynte å bli småvonde like etter det ja.... Gikk bare 2 t 40 min før hu var ute å da... Så gikk fort:)

Skrevet

Takk for raske svar:)

Får nok bare smøre oss med tålmodighet og håpe han snart vil treffe oss. Sambo er helt i hundere og klarer knapt å vente. Men får prøve litt til med sæd:) hehe..

Håper jeg bare slipper og gå over termin:( Er så utslitt pga disse kynnerene. Redd jeg skal bli utslitt pga de før fødselen i det hele tatt har startet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...