silje 29 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 hvor får man kjøpt slike chicca (chicco) ammeinnlegg? tenkte på slike i ull også, hvor har man det? apotek?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 apoteket har vel, men spørs hvilket merke de fører. Billigste plassen for ullinnlegg er vel sparkjøp tror jeg og de er gode Matvarebutikker fører natusan sine engangsammeinnlegg, synes de er helt greie nok jeg:)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Ull kjøpte jeg på barnevognhuset Rudo på strømmen, men de har det sikkert på div babyshop´er rundt omkring vil jeg tro. Sikkert det andre du spør om også.. Kjøper bare ammeinnlegge på butikken, så har ikke tenkt over å se etter noe annet hell:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Nøstebarn har veldig fine vet jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 apotek har engangs i papir (aner ikke merke) ull får du på steder de selger babyutstyr, som babyshop, rudo, den kule mage, nøstebarn...og helsekost har jeg sett dem.
Smellt P. Tjukka Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 De beste engangs ammeinnleggene er avent sine , de blir ikke harde som natusan sine ! Og dermed er sjansen for sårhet mindre ;-)
Amanda- Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 jeg kjøpte noen veldig gode ammeinnlegg i ull. janus sine=) det var via internett,... men husker ikke adr. men fant reklame for de her inne.. mammahuset? kanskje...husker ikke.. men de er kjempe gode...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Chicco ammeinnlegg får du på Apotek 1 kjeden! Vil også anbefale deg Medela ammeinnlegg (Allianceapotek), de er veldig like Chicco sine, såvidt jeg husker. Syns begge disse er bedre enn Avent, selvom jeg har brukt det merke mye også! De verste har desidert vært Natusan sine, syns de ble veldig fort våte og klamme - men kommer selvfølgelig ann på hvor mye melk du lekker! Ullinnleggene kjøpte jeg på Nøstebarn, men tror du får mye bra på helsekostbutikker også!
Mitt vakre trekløver Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 På Barnas Hus kjøpte jeg ammeinnlegg i merinoull fra Janus til kun 49 kr per sett - det synes jeg var billig. Synes jeg kun har sett ammeinnlegg i ull til rundt 99 kr!?
Smellt P. Tjukka Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Da skal jeg også sjekke de ut ;- ) Er de billigere enn Avent sine ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå