Gå til innhold

Noen erfaringer med Menopur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med med aa motivasjonen om dagen, saa jeg ble glad da legen anbefalte en Menopur kur.Startet med injeksjonene onsdag, trippel dose. Blir fulgt opp paa Aleris, men skal ikke ha IVF, kun hormon stimulering. Er vel en av de eldste her inne... men haaper fortsatt paa at gull egget kommer snart.

Er det noen som kan dele noen positive historier om bruken av menopur med meg....Er saa spent, skal til UL paa mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan ;

Jo - har vel litt erfaring selv om forsøket ble avbrutt.

Men har hørt om flere som har brukt Menopur som en del av prosessen og som har lykkes.

... mitt ble avbrutt fordi eggene slapp for tidlig, men det var egg der inne siste UL før uttak, så det skjedde da noe :-)

Hvis det er bivirkninger du tenker på merket jeg ikke noe særlig annet enn at jeg var litt "øm" etter alle sprøytene etterhvert. Og litt eggtung rett før uttak.

Hadde først 225IE så økte jeg til 300IE.

Ønsker deg masse lykke til !!! Håper dette gjør susen for dere.

Skrevet

Hei på deg :o)

Jeg har prøvd menopur i forbindelse med ivf,men jeg er en av de som ikke hadde god erfaring med Menopur.MEN ! Nå skriver jeg ikke her for å ta motet i fra deg tvert i mot.For det er mange som har god erfaring med menopur,spesielt av oss modne damer.Lindynatt hadde lagt ut noen lenker om dette på ønskebarn,men jeg fant dem ikke igjen nå.

Men om du skriver en tråd til henne her,er jeg sikker på at hun deler dem med deg.Vet hun er innom bim også.Ønsker deg masse lykke til !

Klem fra vilsågjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...