Gå til innhold

Andre som har små barn og jobber ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på snart 3 mnd.. jeg var arbeidsledig når jeg gikk gravid og fikk da engangstønaden.. nå får vi 970 kr i barnetrygd. det er ikke mye å rope hurra for. Så med en inntekt blir det trangt..

På mandag skal jeg på jobbintervju. Deltids jobb.. får jeg jobben skal jeg jobbe et par kvelder i uken og annenhver helg. Jenta mi får mme så pappaen gir henne mat, så det går fint :) men jeg syns det er litt trist og men vi trenger pengene..

andre som har små barn og jobber ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man ikke foreldrepenger av arbeidsledighetstrygd da?

Ellers går det sikkert kjempe bra så lenge pappaen er hjemme med barnet :o)

Ellers kan du jo begynne på skole f.eks? Så kan du studere hjemme?

Skrevet

jeg får ikke arbeidsledighetstrygd for jeg har gått arb.ledig så lenge.. man har bare krav på å få det i 1 år..

jeg har en utdannelse så jeg føler jeg er ferdig på skolen. så jeg kunne ikke tenkt meg å studere. vet ikke hva jeg skulle ha studert i såfall.

så det må nok bli jobb.. men jeg er jo hjemme med henne på dagen og hun sover fra 19.00- til neste morgen alikevel. så om jeg er på jobb da gjør ingenting. vi trenger pengene.

Skrevet

Heisan . Gutten min er 5mnd, å jeg går på skole .. Er tungt og

kjedelig, men vil bli ferdig med utdannelsen min. Tar fri år til

neste år , før jeg går ut i lære. Klumpen er hos pappen Min ..

Skrevet

Okay, men det går sikkert fint å jobbe så lenge det er kveld og helg, pappaen er hjemme og som du skriver på kveldstid sover jo babyen uansett.

Lykke til på jobbintervju på mandag :o)

Skrevet

Hvorfor skulle det være verre at du jobber et par kvelder i uka og annenhver helg enn at faren jobber (?) hver dag hele uka hver uke? Det er jo en helt vanlig situasjon, at faren jobber mens moren er hjemme.

De færreste barn har begge foreldrene sine hjemme, og min mening er at far er like god som mor.

Skrevet

Signerer tosøtesmå - en rødogenblå. Godt innlegg!

Skrevet

Jeg begynte å jobbe heltid da gullet var 7 måneder. Det gikk så fint så. Noen timer borte fra gullet ditt blir sikkert tungt for mor, men hvis barnet er vant med pappa har sikker hun det helt fint :)

Skrevet

Ikke så liten, men jeg har en sønn som var ett år når han begynte med fulltidsplass i bhg. Han er den første som leveres og den siste som blir hentet stakkar fordi jeg pendler. Synes det er ille nok jeg selv om han trives godt.

Skrevet

Eg har ei tulle på 18 mnd og jobber 90 prosent. Går bra det, sjølv om det er litt travelt. Men da er jo eg aleine. :) Tenker det gjer godt å få komme seg litt ut i jobb. Pappaen klarer nok å styre på heime. Men eg skjønner deg jo. :) Sjølv skulle eg ønske eg kun hadde jobbet 50 prosent, men så var det jo dei pengene da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...