Gå til innhold

Haaaaaaaaaaaaatliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Aller aller aller øverst: Folk som prøver å kompensere for manglende argumenter med å misforstå motstanderen med vilje.

-Og...ja, egentlig kan første punkt gjentas i det uendelige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt til å hate i dag men denne er jeg med på....

Kopi:

"-Aller aller aller øverst: Folk som prøver å kompensere for manglende argumenter med å misforstå motstanderen med vilje."

Skrevet

vet ikke om jeg hater det akkurat men nå begynner jeg å bli skikkelig lei av å se diskusjoner i det uendelige som har vært diskutert her igjennn og igjenn og igjnn i det uendelige. kan man ikke godta at folk er forskjellige og mener forskjellig ut i fra forskjellige erfaringer. en av diskusjonene er disse dustete dressene reima og troll osv... den aandre er denne tåpelige unge mødre og eldre mødre. og definisjonene av hva som er og være ung mor og hva som er å være gammel mor. for meg er dette aldri det samme som folk her inne mener for meg er en ung mor en såkalt veldig ung mor på under 19 og en gammel mor en som er 40 + men likevel syntes jeg det blir feil begrep å bruke. for noen får barn fordi det ble slik, andre får barn fordi de ønsker seg det og enten man er 16 eller 45 så lenge man gjør så godt en kan for ungen og sørger for at alle behov dekkes så er det vel ett fett hvor gammel man er. man har fortsatt forskjellige erfaringe fra naboen enten man er jevngamle eller ikke.

ok så hater jeg de uendelige diskusjonene men pokker heller jegh leser dem hvær gang?

Skrevet

Derimot kan man ha mye glede av å slippe å formulere gode argumenter som uansett er perler for svin, og heller gå inn for å misforstå.

Skrevet

Dagens hat:

Mann som ikke klarer å gjøre noenting selv!!!!!!

(heldigvis er han på hyttetur og jeg har hele senga for meg selv i to døgn!)

Skrevet

-Folk som anser som sitt kall å opplyse oss andre, dårlige mødre. Amming er best og mest lettvint.. KØDDER DU?

-Jeg har spist ca tusen boller.

-Min egen manglende vilje til husarbeid

-Ciro (hobby og interiørbutikk som var utsolgt for samtlige fire ting jeg trengte)

-Det meste, egentlig.

Jeg har kommet til slutten av p-pillebrettet, lurer på om det er en medvirkende årsak til at jeg er ekstremt grinete.

Skrevet

Har man i det minste vett til å gjøre det med en smule humor og glimt i øyet, er det aldri så galt, men enkelte klarer ikke det en gang, og da er det bare ikke morsomt. Det eneste man kan gjøre med det, er å la vedkommende prate løs til det ebber ut av seg selv, og si "ok, så går vi videre til neste punkt".

Det var min dag.

Skrevet

Amming kan forsåvidt være best og mer lettvint. Det er så. Det som er irriterende med den debatten er at enkelte ikke klarer å tenke ut over mer enn en faktor i en situasjon. Er amming det enkleste og det beste hvis den fordømte ungen og/eller sykehuspersonellet ikke får det til? Er det best hvis man ikke tør å røre ungen på barsel i frykt for at den våkner med et ønske om å torturere sin stakkars mor? Jeg er sikker på at de kødder.

Skrevet

- altfor stort hus å vaske igjen og igjen

- ikke noe godteri

- svarte mus i stallen

- når vi endelig er inne i en meget god soveperiode for gutten blir han selvfölgelig syk

Men midt oppi alt skal samboer dra bort noen dager - deeeeilig!

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Jeg hater det samme som HI, + det faktum at folk ikke ser over innleggene sine før de poster dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...