Gå til innhold

Trenger kjapt svar jenter!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på konsert om en time, og det er litt forskjellige band som skal spille, og er redd for at noen av de er veldi "bråkete" som i at det blir brukt mye bass og lokale dirrer... neon som vet om dette er skadelig for barnet??? er forresten i uke 21...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usikker jeg.,Men du har vel ikke tenkt til å stå fremst i lokalet hvor det kan komme slag i magen? Og det er også der den sterkeste bassen slår ut. var selv på konsert for to uker siden, jeg er 19uker på vei da. Gikk kjempe fint det:) Møtte også ei som var kanskje rundt 25-29uker på vei, stilte oss bakerst sammen og rocket:)

Skrevet

Tror du bare skal passe på å ikke stå trangt fordi det blir ofte mye knuffing og kan bli slag mot magen.

Skrevet

gå å kos deg, men ta deg noen turer ut for å komme litt unna lyden innimellom. Du kjenner fort om den lille innideg trives eller ikke.

Skrevet

Ingen fare for at jeg skal stå fremst nei ;) Egentli mest bekymret for at det kan bli for mye støy for den lille?

Skrevet

Kos deg på konsert og vær forberedt på at den lille kommer til å være våken. Var på mange konserter med min første og han digget bassen!!!

 

Ikke farlig for en baby med masse fostervann og polstring med masse lyd. Du kan jo tenke selv hvor mye du hører under vann!!

Pass heller på trengsel og varme i forhold tildeg seglv.

 

Kos deg på konsert.

Skrevet

Da går jeg ;) Takk for svar jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...