Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 hVORDAN GÅR DET MED DERE ALLE SAMMEN??? Jeg prøver nå å muntre meg selv opp, prøver å se håpet i stede for alt det negative jeg hele tiden får sleng i tryne. Jeg går nå til den samme akupunktur dama som hjalp meg med å bli gravid sist. Hun skal jobbe med å senke FSH verdiene mine(få bedre kvalitet på eggene mine), slik at pergotime kan funke. Slik som det er nå vil ikke pergo hjelpe meg. Når mensen ringer inn på onsdag, så skal jeg starte på pergo på dag 3, deretter skal jeg begynne på crinone (progesteron) dag 15 slik at hvis jeg eventuellt blir gravid, så mister jeg ikke dersom jeg har progesteron mangel. dette skal jeg holde på med det neste halve året, blir jeg ikke gravid skal jeg søke om prøverør igjen.
Liagora med 2 jenter Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Huff, det må være tungt å gå til det steget. Håper det går bra med pergo. Her kom tanta, en uke over tiden..helt uten forvarsel. Hadde innstilt meg på at jeg var gravid for jeg hadde så mange symptomer, hadde en test med svakt positivt, men det var nok bare en skyggestrek.;( Så nå er det en ny pp..og så er den forsika...%¤"/&%!!! Man trenger litt ekstra mot for å fortsette..har lyst å ta pause fra alt, glemme alt sammen..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Er alltid kjedelig å bli skuffet når man tror man er gravid, spesiellt siden du hadde en svak positiv test. Jeg også tenker alltid på det med pause, men det går ikke. Det er umulig å glemme
har4barn Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Her nærmer det seg el igjen. Fikk jo pos. grav.test for litt over to uker siden, men tanta kom for fullt to dager senere. Prøver igjen. Er nå i 10.pp etter at vi mistet. Skal heldigvis inn til Aleris den 7.nov, så kanskje han finner et svar på hvorfor det tar så lang tid. Litt kjedelig i denne mellomperioden, men spenningen stiger vel om 1 1/2 uke ,tenker jeg. Krysser fingrene for deg, Tryne! Det er snart vår tur igjen nå....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Så trist at du mister, det er en påkjenning i seg selv. Jeg berre håper at jeg får oppleve å få ett barn til. Er tung at det skal være så vanskelig å bli gravid, og at jeg hver gang har ett komplisert svangerskap. Sliter å vite at det er ikke sikkert jeg får oppleve det. Jeg kysser fingrene for oss alle, er kjedelig i denne venteperioden
babygullz <3 vilde Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 jo tusen takk jeg har det helt greit... Trist at du ikke har d så fint da... Selv om jeg ikke kjenner deg, og neste sikkert aldri kommer til å gjøre det, så føler jeg faktisk med deg. Syns det er synd at det skal være ting som kan være så selvfølgelig for noen, skal bli nærmest mulig helvete for andre.. Håper alt ordner seg for deg, husk, du har jo blitt gravid før, så du vet jo at u kan:) lykke til
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 Hva er det som er ditt ptoblem da, finner de noen forklaring??
babygullz <3 vilde Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Er det meg du mener? Vel, ingen vet vel hva som er mitt problem, da jeg var til vanlig GU og tok celleprøve så sa legen at alt så "ut som det skulle", men jeg fikk videre henvisning til utredning da. Fikk inkallelse 29 mai, men ettersom vi skulle flytte til andre enden av landet, måtte jeg si fra meg den...jeg fikk dem til å videresende henvisningen nå ihøst, og jeg skal få time til utredning innen 14 februar 2008...var visst ganske lang venteliste... Jeg tror egentlig bare vi ikke har gjort det på rette tidspunktet...vi har ikke vært så veldig aktive innen sengevalsen..har liksom mistet så mye av lysten etter vi begynte å prøve... Jeg har heller aldri visst når el var, bare antatt liksom..så jeg begynte med el-testing denne pp, og fant el en uke ETTER at jeg hadde beregnet det i allefall....så det har nok en del å si det da.. men satser på at tanta ikke dukker opp den 3 nov )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 Høres ut som om det kan være litt av probemet deres ja. Hvor lange sykluser har du, og når trodde du at du hadde EL (syklus dag) og når fikk du positiv EL test denne syklusen???? Jeg vil råde det til å tempe. Da får du se nøyaktig hvordan syklusen din er
Liagora med 2 jenter Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Nå venter jeg bare på å bli kvitt tanta. Å få begynne på nytt igjen. Trekker meg mest sannsynlig fra denne plassen en pp. Skal begynne på min 7. Håper at tiden kan gå litt fortere om jeg ikke er her hver dag, og kanskje det er det som skal til og ikke fokusere slik på det. Lykke til alle jenter! Håper dere er borte når jeg sikkert kommer tilbake:) Ha en fin pp alle sammen. Og ikke glem at det er på tide å begynne å shoppe julegaver !!wææ Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå