peanut:) Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hei. Lille jenta mi på 4 mnd har vært skikkelig tett og snørrete i en uke nå...har prøvd saltvannsspray, morsmelk, nesedråper, nesesuger og den slangen for å suge ut med men hun blir ikke bedre...sukk:( Var innom apotek i dag for å høre om de hadde noe annet jeg kunne prøve, men hun anbefalte meg å kontakte lege!!? Er det noen som vet hvorfor jeg bør ta henne til legen?? Hva kan eventuelt han hjelpe med?? Eventuelt noen som har andre tips??
Marolla Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Legg henne med hevet hodedel i sengen. Ta saltvann i nesa før et bad, og sug ut etter badet. Jenta vår går i tillegg på astmamedisiner pga tung pust. (Trodde lenge at hun slet med tett nese, noe som ikke var fullstendig riktig) Med den maskinen får hun saltvann som innhaleres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå