mammamamut Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har innmari lyst på litt (endel ) større pupper å har tenkt på Volvat i bergen. Har tenkt på det i mange år, men ville være ferdig med barn og amming først. Noen som har vært der evt på andre Volvat klinikker i landet å forstørret puppene? Hva har dette kostet og er dere fornøyde med jobben? Har lyst å gjøre det før jeg gifter meg neste sommer, men hvor lenge før bryllupet bør jeg ta de? Vil jo ikke ha vondt å sånn. Har dere store arr? Best å ta snitt under brystet eller legge de inn via armhulen? Takk for svar
Gjest thricane Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 jeg var på volvat i tønsberg/tjøme. arrene er ikke noe store, må si strekkmerkene var verre. jeg betalte 33 500. det er to år siden. var vel det dyreste alternatviet, pga jeg var så liten fra før, og tynn, så måtte jeg velge de anatomiske, for ikke å se unaturlig ut. det koster vel ca 1000 kr for time med sjekk og veiledning, da finner de hva som passer best for deg..du burde i hvert fall ha 6 uker på deg før bryllupet. helst 3 mnd, hvis du f eks skal på reise etterpå hvor du skal bade og gå i bikini, pga man teiper arrene en stund etterpå.
Gjest thricane Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 strekkmerker etter ammingen altså, ikke innleggene. var noe av grunnen til jeg ville legge inn, hadde bare to stripete poser igjen.
mammamamut Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Oj det var dyrt da! Har hørt andre har betalt fra 20 000-25 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå