roannima Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 da har jeg vært på ultra i dag, og dden viste at det er gutt nr tre som er på vei :-) gleder meg masse masse.....!! nå er det bare å begynne å finne frem gutteklærne igjen :-)
theafranord Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hei......var på UL i går:-) Får sønn nr 3...og er jublende glad for det. En hærlig følelse å se han ligge der inne å sparke og drikke fostervann. Jeg fikk termin 29 mars....men skal ta ks 14 dager før det. Når har du termin?? kos deg, klem
roannima Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Hei hei:) jeg har termin 10 februar jeg. Blir nok vanlig fødsel på meg denne gangen også. Å. . . Så moro å se han ligge der,dvs sprelle der:) har du bestemt deg for navn eller?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 var på ul idag jeg også og får gutt nr 3. Herlig å vite at alt er bra
roannima Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Mange som venter gutt nr tre ser jeg:) gud jeg gleder meg . . . .
gravid me nr 8 :-) Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 hallo jenter...gratulerer så mye da...kjekt me gutter da,jeg venter jente nr 5 å har 1 gutt..hehe men d er kjempe stas for d å sønnen min på 6 år synes bare d er kjempe kjekt.....jentene ønska seg en lillebror da..hihi..klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå