Gå til innhold

Nå har jeg bestilt time hos jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke heldt fornøyd med legen så nå vil jeg til jordmor i tillegg, hun jobber bare en dag i uka og jeg fikk time allerede tirsdag. Blir deillig å få snakket med henne for legen tar jo ikke noe av det jeg sier på alvor. Skal sies det er en jordmor med masse erfaring, hun er godt over 50 og har født 7 barn selv, 1 dødfødt da. så hun har 6 barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja der e ej heilt enig med deg.. Jordmødre e no utdanna til dette med graviditet og fødsler... men leger bryr seg ikke de spøtt spør du meg..en venninne hadde hatt blødninger i noen dager (ho var 14uker på vei).. var på legen og ville undersøke om de var noe gale .. men legen satil henne at her eralt 100% bra og blødninger er helt normalt... Ingen svangerskap er perfekte....:( hvem sier de da.. 2 dager etter begynnner hun å blø mer og har hatt hodepine i en uke.. da reiste ho til sjukehuset til en venninne som jobbet på føden og de tok ultralyd og fosteret hadde vært dødt i minst 3 uker....

Skrevet

jeg vil høre hjertelyden, legen nekter på at enn kan høre det før i uke 20, tirsdag er jeg 17+1 og jeg mener bestemt at enn kan prøve å høre da, ikke sikkert det vet jeg, men kan jo prøve. Jeg skal også snakke om disse magesmertene jeg har hatt av og til i svangerskapet.

Skrevet

Jeg var ikke hos jordmor sist men jeg må den gangen her pga valdig kjapp fødsel. Det med at han ikke kan høre hjertelyden er bare tull. Venninna mi var hos legen her om dagen, 12+3 var ho, og hørte hjertelyden kjempe fint! Greit og få noen å snakke med man har tillit til.

Skrevet

Jeg vet det bare er tull at enn ikke kan høre den før i uke 20, men jeg prøvde å forlange det for en uke siden men han nektet. Derfor vil jeg snakke med jordmor om at jeg er bekymret denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...