Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har kjøpt meg et par Crocs Prima, og de er litt småe i str. Ikke mye, men nok til at jeg håper at de går litt ut. Gjør de det? Eller har jeg kjøpt meg tiny sko som jeg ikke passer oppi?
~Mita~ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 De går nok ut skal du se.. Da jeg kjøpte mine var de akkurat passe, nå er de for store..
jiha Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 vet ikke om de går ut, men de blir i allefall mye mykere, da kan det kanskje virke som de er større? vet i alle fall at de ikke skal lemnes i sol lys eller atme ovn da de kan blekne og krympe;)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Da har jeg en som sier nei på dib, en som sier ja her og en her som ikke vet... Noen flere som har lyst til å si sitt den ene eller den andre veien, for dette ble jeg ikke mye klokere av! ;o)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Ingen her som har bestillt fra www.taylorshoes.com?
Dægern døtte Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har vasket mine i vaskemaskinen på finvask og da krympet de litt faktisk, men er nå tilbake til vanlig str. Tror du kan vide de ut, men ikke i lengden....skjønte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå