Gå til innhold

Sliter og er skikkelig frustrert!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake tok jeg kjæreste min(som han var på det tidspunkte)i å være utro..noe jeg tror han har vært,men han nekter som bare det!han lå med undertøy og t-skjorte på ,mens denne dama lå under dyna når jeg kom stormende inn på hotell rommet hans..pluss at de lå en annen jente der m tøyet sitt på...

Jeg bestemte meg ganske kjapt at dette ville jeg ikke være med på og tok tingene mine og flyttet.og nå treffer han sønnen sin hver 14 dag..Enkelte dager savner jeg han så sykt mye mens andre dager er jeg bare så sint og er da så sikker på at det ikke kommer til å bli oss to igjen..Men hver gang jeg treffer han blir jeg så usikker,han har alltid vært som en mangnet på meg..han ser bare rå bra ut hver gang og sier selvfølgelig alt det jeg vil høre!Han sier han kommer til å kjempe for å få oss tilbake.Han vil også veldig gjerne at vi skal begynne på nytt,gå på date og alle de tingene der...Har merket at jeg liker å ha han rundt lille fingeren å det at han er villig til å gjøre alt for å få meg tilbake..men jeg tenker også at kanskje jeg har godt av å være litt singel en stund for å se hva som finnes der ute..

Er det noen som har noen gode råd å gi..skulle jo ønske at jeg var i stand til å tilgi...men er det virkelig noe man kan tilgi?Kanskje jeg klarer å tilgi han med tiden...men hvordan blir det forholde da?jeg vet jo ikke om jeg stoler på mannen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd noe tilsvarende selv. Ikke stormet inn på hotell rommet, men hørt at han var på ett rom med ei jente. Min tidligere sambo blå nektet også på at han hadde gjort noe. (vi hadde ikke barn sammen) - Etter utallige slike opplevelser gjorde jeg det slutt.

ALDRI har noen vært så sjarmerende og snill og god.......

Men jeg holdt meg hard og tok han ikke tilbake.

Har selvsagt fått bekreftet at han løg til meg flere ganger,

Ett halv år senere fant jeg mannen min, som jeg nå bor og har barn med.

Jeg stoler ikke på slike gutter. NYT friheten sier no bare jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...