Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har TopCom i dag, men synes den er altfor upålitelig.. (Har tom vært å bytteten allerede.) Hvilken vil dere anbefale?pris?
MathildeC Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Vi hadde ogsaa topcom og har naa bestilt philips lcd 497. De har flere modeller i den serien, men de garanterer ingen forstyrrelser (digital teknologi, velger en kanal ingen andre i naerheten bruker). Har en venninne som er kjempefornoyd. Men den er jo dyrere da.. men vi ble saa lei av topcom'en..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 er den veldig dyr da? Er litt avhengig av babycall..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Liker veldig godt vår Philips ) Husker ikke hvilken modell det er, men den kostet 1000 kr )
Lillegullet130707 Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er super fornøyd med NOVA Super. Den viser hvor mange grader det er i rommet der babyen er i tillegg. Har aldri hatt forstyrrelser på den. Den koster 1399 kr til vanlig, men jeg tror Barnas hus har tilbud på den nå til 1099 kr. Lykke til! ;-)
emil`smamma Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 vi har kjøpt doro sin, med to enheter utenom den som står fast på rommet. betalte 700,- for den på Reflex. Vi er veldig fornøyd med den.
MathildeC Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Den jeg kjopte kostet 845 paa nettet (gaa paa kelkoo.no saa finner du de billigste internettbutikkene for samme produkt). Koster nok mer i butikk. Den dyrere philips modellen, som viser temperatur og kan spille vuggesanger (bestemte oss for at vi ikke trengte det) koster visst ca 1300-1400 i butikk).
SnupsaTupsa Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 SuperNova er kjempefin. Veldig fornøyd. Har også en PrimaNova, men den har gått ut nå dessverre. Litt rimeligere enn super, om du finner den noe sted enda. TopCom var søppel-helt enig. Fikk tilbake pengene etter et par dager med politiradio og det ene og det andre... tok ikke inn babyen engang heller... uff...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2007 2 enheter hørtes ok ut. kanskje vi skal ta den.. Takk for svar:-)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, etter flere dager hvor jeg har fått inn andres babyer og hvor jeg har vært nødt til å byttekanal hvert 5.min...Føles hvertfall sånn, så er det greit å finne en ny..... Var vel tåpelig å tro at en babycall til 400,- ville være noe særlig tess..Nei det er ikke alltid det er best å velge det billigste....
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Har hørt flere som skryter av Supernova. Vi har TopCom og er fornøyd da. (Føler meg som den eneste...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå