Dollywood Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 eller dere selv er ute og farter og besøker venner om kveldene (når den andre sitter hjemme)?
Minesmå:)+en til! Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Vi er ute alene ganske mye med venner. Har ikke noe tall, men det varierer fra uke til uke. Tror det er like viktig å være ute å farte, som de andre dagene når vi er sammen. Viktig å tenke på hverandre (altså "la" den andre få gå ut) og ta vare på vennene sine. Delig å komme seg ut litt alene=) Tror det er sunt jeg.... Ivertfall for oss.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hos oss er det max én gang pr mnd, men jeg hadde syns at én gang hver 14. dag var ok.
☆Anonymia☆ Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 jeg gjør det sjelden/aldri for jeg har ikke så mange venner her,da alle nesten har flytta.. men sambo er ofte ute,men det gjør ikke meg noe..koser meg hjemme alene jeg..
mayaya Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Vi er nok mest sammen vi, men jeg synes en gang eller to i uka er helt greit :-) Det går litt opp og ned da, noen ganger skjer det mye, andre ganger er vi mer hjemmekjære.
mammamamut Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Når vi går ut går vi ut sammen! Eneste er når vi trener. Da går vi alene ellers alltid sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå