Gå til innhold

Vedrørende ticket to heaven pose


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ankom i dag fra Danmark. Inspirert av mye skryt her inne kjøpte jeg en slik. Hvor står det at den tåler 30minus og slikt. Ikke vedlagt min pose. ingen info i det hele tatt.

Må jeg klippe hullene selv til 5 punktselen? Jeg er jo en kløne og trodde det var selvsagt at den hadde hull.

Sånn ellers virker den fin og god.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er to år sidan eg kjøpte min pose, så hugsar ikkje kvar det står kor mange grader den held ute. 30 minus var jo ekstremt mykje, då.... Men du må klippe eller helst skjære hol til selane sjølve. Merk at desse hola kan gjere posen kaldare. Viss du skal vere ute i ekstrem kulde kan det vere lurt å ha noko under posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...