knærten71 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Min ankom i dag fra Danmark. Inspirert av mye skryt her inne kjøpte jeg en slik. Hvor står det at den tåler 30minus og slikt. Ikke vedlagt min pose. ingen info i det hele tatt. Må jeg klippe hullene selv til 5 punktselen? Jeg er jo en kløne og trodde det var selvsagt at den hadde hull. Sånn ellers virker den fin og god.
mto2 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Er to år sidan eg kjøpte min pose, så hugsar ikkje kvar det står kor mange grader den held ute. 30 minus var jo ekstremt mykje, då.... Men du må klippe eller helst skjære hol til selane sjølve. Merk at desse hola kan gjere posen kaldare. Viss du skal vere ute i ekstrem kulde kan det vere lurt å ha noko under posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå