Gå til innhold

inspirert av hunde-innlegg (noen som har erfaring med dette?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

som dere vet så kjøpte vi en valp for to uker siden, han har blitt 5 mnd men.. så er det ett problem. Han er renslig sånn sett men når han blir glad så tisser han. Han tisser på gulv,dyner alt som han klarer å komme over. Nå har vi satt buret (med døra oppe) mellom ganga og soverommet slik at han ser oss på natta og ikke blir ensom. Jeg går ofte ut med han slik at han får tisset en skvett og ekstra turer for å gjøre ifra seg (8-10 ganger daglig ca er han ute..) og fremdeles så tisser han når han blir opprømt. Er dette noe valper gjør eller bør jeg forhøre meg med dyrelegen? Jeg fikk den første hunden min når han var 1 år så har egentlig ikke hatt valpe-valp om dere skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt to valper,og den ene ble renslig tvert (aldri uhell) fra han kom til oss,8 uker gammel.

Den andre var litt mere som du beskriver det, men det gikk over etterhvert.

Skrevet

Det er ikke et uvanlig valpefenomen, men det går over etterhvert. Er irriterende, men det er ingenting å gjøre med.

Skrevet

Blæra til hunden din er ikke helt ferdig utviklet ennå. Er slik med alle valper. men det går over når han blir eldre.

Skrevet

Min hund er forresten 5 år nå og har fått prostata. Da smådrypper det av han hele tiden. Fått sprøyte med dyrelegen, men det tar tid før det slutter å dryppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...