Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Begynner dere å bruke pute med en gang? Har kun kjøpt dyne, for mener jeg har hørt at babyen ikke trenger pute...
elimor Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har brukt hodepute fra starten av på våre, men den babyputen vi har brukt er så tynn at det ikke er så stor forskjell på om putetrekket er tomt eller ikke. Det er uansett lurt å legge et putevar eller klut eller lignende under hodet for å ta imot gulpesøl.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Jeg har fått en pute(baby-) av søsteren min som hun brukte til den yngste. Denne puten er "tykk" og myk, den skal være bra for babyen fordi hodet til babyen er mykt. Hvis man ikke bruker pute vil hodet blitt flatt bak.
Maria-B Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hodet blir ikke flatt av å ikke bruke pute.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Babyer skal ikke ha pute. Legg en klut til gulp under hodet i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå