sirkelkatten Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Er det noen som har noen smarte måter å tilberede mme på uten så mye søl? Det er jo håpløst å få pulveret oppi flasken uten å få pulver utover hele kjøkkenbenken! :-/
SaftSuse *Overtid* Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Det finnes små trakter som er beregnet til dette ) Selv bruker jeg ikke det, men legger tørkepapir under flaska, da samler pulveret seg iallefall på en plass og så er det bare i hive i søpla etterpå )
Trouble Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Hei! De har flasketrakter bla på alexi.no de er kjempegreie Anbefaler og slik pulverdispenser, er kjempeenkelt å ha med når man er ute å farter o.l.! http://www.alexi.no/index.php?cPath=791_798
Faylinn Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Vi bruker vanlig kjøkkentrakt. Hos foreldra mine har de en som måttes kuttes av litt fordi den hadde for liten åpning. Dampen fra vannet gjør at det fester seg litt pulver i åpningen. Jeg rister den, og kjører i oppvaskmaskinen hver dag sammen flaskene.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Men pulveret skal vel ikke oppi flaska mens vannet er så varmt at det damper av det? Vannet skal vel være noe lunde lunket? Dersom du har pulveret oppi vannet når det er for varmt, reagerer pulveret, som kan det føre til at barnet får hard mage. Et lite tips kan være å kjøpe sterile urinbeger på apoteket til å ha pulveret i. De er akkurat passe store, og veldig greie dersom du skal ut av huset. Vi måler opp og lager klar disse hver kveld før vi legger oss, og da kan vi bare helle pulveret oppi flaska når vannet har rett temp! Veldig lettvint og lite søl:)
Faylinn Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har drikke temp på vannet, men litt damper det allikevel. Kommer an på hvor langt ned i flaska trakta kommer også. Derav kuttinga på noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå