hildus Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Vår lille datter blir snart tre år og jeg synes det er så vanskelig med gave til jenter, leke!!! Hun får litt fornuftig gave også i form av klær, men vi har lyst at hun skal få en leke også. Synes det er så mye tull til jenter, mye lettee til sønnen vår.
lilletupp & spira Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Helt enig, vanskelig å finne gaver. Har ei jente som er 2,5 år og vi skal kjøpe "leke" kopper & kar til henne til jul. Hun elsker å leke "kaffe selskap" men har ikke så mange kopper, fat + div å leke med ennå så det blir nok susen. Hva liker hun å leke med da ?? Det vi har gjort de siste 2 åra er å kjøpe noen leker samt sette penger inn på kontoen hennes ved jul & bursdag. Klær har hun fått massevis av besteforeldre og tanter/onkler. Blir nok litt andreledes når hun begynner å ønske seg div ting: ) Lykke til da.
Brummeline3barnsmor Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Hva med en slik lek å ler barnedata? det er greit å starte tidlig å de er enkle å forstå seg på...koster ca 400 kr
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Ja de lek og lær dataen er kjempefine! Jeg kjøpte sånn lekekjøkken til mitt gudbarn i julegave i fjor og det var virkelig en suksess!!!
Smellt P. Tjukka Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Puslespill er en vinner her ! Og My Little ponny og vanlige legoklosser , ting til dukken , perler er noe av det jeg kommer på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå