Gå til innhold

gave til 3 åringen min


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille datter blir snart tre år og jeg synes det er så vanskelig med gave til jenter, leke!!! Hun får litt fornuftig gave også i form av klær, men vi har lyst at hun skal få en leke også. Synes det er så mye tull til jenter, mye lettee til sønnen vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, vanskelig å finne gaver. Har ei jente som er 2,5 år og vi skal kjøpe "leke" kopper & kar til henne til jul. Hun elsker å leke "kaffe selskap" men har ikke så mange kopper, fat + div å leke med ennå så det blir nok susen. Hva liker hun å leke med da ?? Det vi har gjort de siste 2 åra er å kjøpe noen leker samt sette penger inn på kontoen hennes ved jul & bursdag. Klær har hun fått massevis av besteforeldre og tanter/onkler. Blir nok litt andreledes når hun begynner å ønske seg div ting: )

 

Lykke til da.

Skrevet

Hva med en slik lek å ler barnedata? det er greit å starte tidlig å de er enkle å forstå seg på...koster ca 400 kr

Skrevet

Ja de lek og lær dataen er kjempefine! :)

Jeg kjøpte sånn lekekjøkken til mitt gudbarn i julegave i fjor og det var virkelig en suksess!!! :D

Skrevet

Puslespill er en vinner her !

Og My Little ponny og vanlige legoklosser , ting til dukken , perler er noe av det jeg kommer på !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...