Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har dere noen kreative men enkle forslag på hva jeg kan ha for bilde på julekortene i år. Har en dotter på to som jeg tenkte skulle være "modell", men aner ikke hva jeg skal gjøre for å få ett litt anerledes kort. Vil ikke bare sette en nisselue på hodet og knipse.
Mininni Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Kle henne ut som en liten engel og plasser henne på et hvitt saueskinn med hvit bakgrunn
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for det, høres veldig søtt ut, det skal jeg helt klart vurdere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå