Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 hvor vanlig er dette? er det da mindre sjanse for å bli gravid..? Jeg blør i ca 6 dager, der jeg to av disse dagene blør mye. Tidligere var syklusen min på ca 27-29 dager..hmm. Lurer på om det er vanskeligere å treffe EL ved korte sykluser..?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har enda kortere sykluser enn deg, så jeg slet litt med å finne EL. Bruk EL-tester og start tidlig - tror vel dag 6 el 7 er sånn cirka for de med syklus rundt 25 dg. Jeg har 23 dg syklus i snitt, så jeg starter EL-testing allerede dag 5. Hva gjelder å bli gravid, har det ikke noe å si om du har 21 el 33 dg sykluser, bare du finner EL. Det er denne perioden du blir gravid, så timingen her er jo viktig :-) Lykke til !!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har akkurat samme sykluslengde. De to gangene jeg har blitt gravid var det med hyppig samleie, start rett etter at mensen er over. Da følte jeg meg rimelig sikker på at vi traff EL uansett om den var tidlig.
SommerMini_Juli08 Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Jeg har 25 dagers sykluser. Denne perioden har vi hatt sex nesten hver dag uken rundt EL. Det klaffet.Hurra, hurra. Lykke til !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå