Gå til innhold

"koseklut" med kanin mistet i Moss sentrum !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen har funnet eller sett den hadde jeg satt stor pris på det!

Lille jenta vår får ikke sove og bare gråter...

Den er offwhite/beige og i plysj. En koseklut med kaninhode på. Av merket "gund".

Er vel liten sjans, men alt får prøves... Skriv her eller send en pm! Tusen takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist for jenta di da. :(

Bor i Moss, så jeg skal huske på det. Har du vært innom butikkene og spurt om de har fått inn noe?

Skrevet

Ja, jeg har spurt i informasjonen på amfi, men lurer på om jeg har mistet den før vi kom inn. Langs klostergata eller kongensgate evt. Skal gå ut og lete nå, men regner med at noen har sett den og tatt den opp. Sukk...

Ringt alle mulige baby- og lekebutikker i østfold/akershus/oslo og ved svenskegrensa, men den har gått ut av produksjon. Men uansett er det ikke den hun fikk av oss etter hun ble født *snufs*, og hun får tenner og er så forkjøla så det er litt krise her...

Skrevet

RIng Moss Avis nå med en gang og be de sette det inn på siste side: Tapt og funnet!!!

Med flaks kommer det i morgen og kanskje kanskje.....:-)

Skrevet

Det var smart, Attpåklatten!

Jeg titter alltid på siste side, så den funker nok bra!

Skrevet

En annen ting jeg kom på. Hvis du går deg en tur for å se etter den, så ikke glem og se opp fra bakken! Ofte finner folk ting og legger dem på nærmeste "høyde". (Bom, gjerde, benk osv)

Lykke til! :o)

Skrevet

dytter jeg, kosebamser og koseting er viktige

Skrevet

Den er funnet! Kom en nabo kjørende mens jeg gikk ute og lette, og han hadde funnet den og tatt den med seg i bilen! Kan tro lillemor var lykkelig :OD

leter alltid litt i høyden, for mistet den en gang i Hellas også, og bodde et lite sted så halve lokalbefolkningen lette med oss hi,hi Der gikk jungeltelegrafen. Veldig koselig da! Men da hadde noen tatt den opp og lagt den på en greie litt høyt så jeg hadde gått forbi den flere ganger...

Hadde funnet frem bilde og alt for å få etterlyst den i butikken.

Håper jeg har lært og dette var siste gang den forsvant nå!! Binder den fast i vogna, men hva hjelper det når den lå i veska mi under vogna... *rødme*

Tusen takk dere :o)

Skrevet

så bra at dere fant den. Ingenting annet kan erstatte den uannsett når den er borte. så godt dere fant den igjen. Nå legger hun seg og sover godt i natt

Skrevet

*etterlyst den i avisen skulle det stå... hehe litt fort i svingene her...

og takk, ja! merkelig at de blir så avhengige!

Skrevet

Åh, så flott at jenta di fikk den tilbake! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...