Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Går det ann og ha null på hCG blodprøve et par dager før ikm, men likevel være gravid??? De tok blodprøve av meg på sykehuset igår, som kom til tilbake negativ. Men tempen min fortsetter og stige.. Hmm.. Håper på en solskinnshistorie nå!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hmmm... at tempen stiger er jo alltid et bra tegn Da har du jo i alle fall hatt eggløsning Men dersom du har bare noen dager igjen til ikm,burde vel en evt graviditet vises på blodprøver. Dersom du ikke hadde mye forsinket eggløsning da og egget ikke har rukket å feste seg Vet du om det er mange dager siden el??
Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Nei det er det jeg ikke vet! Men det må ha vært før dag 21.. Da tok jeg blodprøven nemlig!! Og tempen steg etter etter el, for så å begynne og stige enda mer for noen dager siden. Den ser sånn ut.. 36.48 36.47 36.47 36.46 36.49 36.68 36.89 36.68 36.89 36.86 Men prøven var altså negativ.. Men er det ikke noen som begynner å produsere hCG sent...??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 min søster fikk pos hjemme å tre neg på blodprøve hos legen men gravid d var hun:)
Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Noen flere med erfaringer???
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Men hvis blodprøven er tatt etter el, men likevel før egget er festet så vil den jo være negativ. På pernille.info står det at 6-8 dager etter eggløsningen graver egget seg ned og begynner å utskille hCG
Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2007 Da er jeg bøttfucked som det så pent heter.. Er på dag 31 idag og hadde el FØR dag 21.. Men tempen begynte og stige mer på dag 27. Men da får jeg bare innse at tanta er på vei og at det blir IVF på oss.. Vært innlagt på sykehuset i to dager pga forundersøkelser til en lap jeg overhodet ikke vil ta, og humøret og håpet er deretter.. Uff! Ikke lett og ikke klare dette her..
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg hadde jo lap i slutten av august. Det var ikke så ille egentlig. Selve inngrepet var jo over på et kvarter. Dro hjem igjen fra sykehuset etter ca 5 timer. Sov stort sett resten av dagen da jeg kom hjem, men hadde ikke noe særlig smerter etterpå. Var litt slapp i noen dager. Fikk sykmelding fra jobb i 4 dager
Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2007 Så bra at det ikke er værre. Dessverre har jeg en blodsykdom som gjør at jeg ikke slutter og blø helt av meg selv.. På sykehuset her har de nesten ingen erfaring med dette, så det er derfor jeg har vært der i to dager nå. Skal ikke operere før tirsdag, men blir lagt inn igjen på mandag og må da bli til onsdag. (Håper jeg klarer og grine meg til å dra hjem på tirs) Men regner jo da med at jeg får mensen i helgen og da må jo hele greia utsettes!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Håper det ordner seg for deg i alle fall Hvor lenge har dere prøvd nå?
Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har vist at jeg ikke hadde eggløsning siden 2003. Sluttet da med prevansjon. Jeg og sambo prøvd aktivt (med legehjelp) i ca 17 mnd.. Tror jeg da! Husker faktisk ikke alle tallene lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå