vipsen*en av hver* Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet hvor de har det. Trener 3 ganger i uken og må ha trenings bukse. Jeg er 20+6 i dag og magen er kommet. Ubehagelig med vanlige trenings bukser.. Håper på svar.. Har lyst å trene så lenge jeg kan men ikke kjekt når jeg helst vil hive av meg buksen som strammer...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 de har en fra rønish på mammahuset: http://www.mammahuset.no/productview.php?mgid=6&gid=71&ms=1
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 jeg har også kjøpt på h&m kjempe gode!
vipsen*en av hver* Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Har ikke funnet noe trenings bukse fra HM enda.. ikke på nettet og ikke i den butikken jeg har gått i.. hmm kanskje jeg må på en større butikk..
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Enig, har kjøpt på HM. Kostet 150 (eller 200?) og funker kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå