Gå til innhold

dere som har erfaring med pumper, både hånd og elektrisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken type har dere? Og hvilken vil dere anbefale?

Jeg har en chicco håndpumpe liggendes fra forrige amme periode. Synes det var pes med håndpumpe... men på den tida hadde jeg mere ammeproblemer en nå. (derfor jeg kjøpte pumpe)

Nå går ammingen bedre men vil gjerne ha en pumpe i bakhånd. Kanskje det går bedre med denne håndpumpa nå når jeg er bedre i brysta? Eller er det noen som har erfaring med at chicco sin ikke er like god som andre?

Er det kanskje bedre med elektrisk? Hva koster de og hvor kan en kjøpe?

uff ble litt rotete dette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har avent manuell og elektrisk pumpe, vil ikke anbefale noen av de. Syns det er mye pes og mange deler. Tar dessuten lang tid selv om den er elektrisk. Tror det finnes bedre pumper der ute.

Skrevet

Jeg har Medla Syphonie elektrisk og Avant manuell. Synes begge to er greie. Pumper en del. Går selvfølgelig fortest med dobbelpumpe, får ute ca 150-200 ml på 5 minutter med dobbelpumpen, ikke noe pes. Kan være greit å ha syntocion nesespray i bakhånd for utdriving når du pumper!!!

Varme omslag i forkant hjelper også.

Etter at jeg fikk sterilisator er livet med pumping blitt utrolig mye lettere og greiere!!!!

Har ikke erfaring med Chicco sin

Skrevet

hei trollet :) Hvor kjøpte du den Medla pumpa di da?

Skrevet

Har avent manuell og medela elektrisk.

Avent sin fikk jeg aldri til å virke, medela sin synes jeg fungerte bra.

Den elektriske kjøpte jeg på apoteket og koster ca 1000,- kr.

Skrevet

Liten skriveleif der, det er Medela!!!

Jeg har ikke kjøpt den men låner den av sykehuset siden jeg er melkedonor. Kan selvfølgelig spørre dem om hvor de er å få?? Men jeg antar at bandagist el. lign bør vite også, noen av de leier ut slike.

Skrevet

ok supert!

Fant medela elektrisk på shop'en til ammehjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...