Gå til innhold

har ikke sexlyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars kjære samboeren min, har ikke hatt sex på over 1 uke nå.. jeg har bare IKKE lyst! har lyst på han, men bare ikke ha sex.. har jo klart å ha sex før selvom jeg har hatt lite lyst, men nå orker jeg ikke tanken en gang.. syns det er forferdelig:( er det noen som er i samme båt? kommer det til å være slik resten av svangerskapet? er 27+3 nå. takker for alle svar:)

klem fra meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne,men det er litt pga masse kynnere uvi osv

men mannen min godtar at sånn er det bare!

Skrevet

Slenger meg på her jeg og.. Sist svangerskap var lysten der, denne ganger er den ikke der. Av og til er lysten der men har en gutt på 2 år og som vi ikke kan bare ignorere. Og om kvelden er jeg sååå trøtt at jeg har bare lyst å kose eller sovne med en gang.. Han har full forståelse heldigvis da men synst synd på han..

Skrevet

Har hatt null lyst lenge og det blei ikkje mange gongane menst han var heime frå sjø denne gongen. Det berre svir så sinnsjukt om vi skal holde på, så då stoppar det liksom opp av seg sjølv.

Skrevet

Må nok slenge meg på her jeg og..føler jeg er så tørr, øm og følsom også, så d er ikke godt de gangene han får litt stakkar...er bare i uke 20 så d er lenge igjen og..

Skrevet

Jeg har lyst, vi har lyst, men er begge drittrøtte med en syk 1-åring i huset... tar det som det kommer, godt å bare ligge å kose også.

Skrevet

Slenger meg på jeg og . . . . . :)jeg har omtrent like lyst på sex som jeg har på. . . . Tja . . . Kremkake fylt med sardiner kansje. . . Altså,null lyst:) 1 uke bare?? Det er jo ingenting . . Hehe. . Her snakker vi måneder faktisk!!

Skrevet

her nermer det seg 4 uker siden nå.. har bare mistet lysten helt..

Men sambo er heldigvis forståelsesfull, så da har jeg ikke så dårlig samvittighet heller :)

Skrevet

Samme her, men det er 2 mnd siden sist hos oss da. Jeg klarer bare ikke tanken på sex. Irriterer meg også over sambo til tider, klarer ikke at han tar på meg osv. Slik var det forrige gang også, men det gikk over så det er bare å holde ut, jeg vet det blir bedre.

Synes ikke så veldig synd på ham da det er jeg som går gravid og har alle plagene dette medører som bekkenløsning, kvalme, tretthet osv. Vi har også ei jente på 2,5 år som krever sitt så det blir ikke så mye voksen tid. Det blir bedre så bare hold ut, 1 uke er jo ingenting da : )

Lørdagsklem

Skrevet

Må innrømme det at jeg synes det er godt å høre det er flere som ikke har lyst!! Her er det snakk om etpar måneder her og! Stakkar samboer!! Men, han er veldig forståelsesfull, det skal han ha. Han hadde visst forberedt seg på at det kunne bli sånn år vi begynte å prøve, noe jeg ikke gjorde i samma grad... Men håper at lysten kommer snart tilbake, for huet mitt vil, men ikke korppen...

Skrevet

Lysten helt på topp og vel så det fram til ca. uke 16, da dalte den litt, men har nok fortsatt sex opptil 2 ganger i uken, men lysten er allikevel ikke den samme som tidligere... Tror så lenge vi er åpne om det, spiller det ikke såååå stor rolle.... Du vet, at lysten avtar hos mannen også er jo en naturlig og normal ting... Lykke til :-)

Skrevet

Har leng vært uten særlig lyst....Er så inimari trett om kvelden. MEN NÅ!!! Nå kjenner jeg at lysten er tilbake, og det så voldsomt!!! (Er i uke 22) Igår klarte jeg ikke å dy meg for å ta en tur innom Adult-kanalen før jeg gikk og la meg...... Hi-hi! Deretter gikk jeg rett på soverommet og vekket mannen min for å få meg en hyrdestund......Gjett om han ble glad!!! Han lå med DET fårete gliset etterpå! He-he! :-) Han gjettet selvsagt at jeg hadde kikket litt på Tv'n, men sa at det måtte jeg gjerne gjøre flere ganger! :-) Knis! :-)

Skrevet

Hos oss er det faktisk motsatt... Jeg har lyst, men ikke han.... Tror han er redd for at det skal skje noe med babyen, selv om han vet det ikke er fare for det... Så blitt et par ukers tørke på meg nå.... Men han er så flink til å vise at han er glad i meg på andre måter, at jeg bekymrer meg ikke....

Skrevet

har hatt kjempe lyst på sex, men orken er ikke der i det hele tatt...

hadde sex nå idag tili da.måtte bare ha det hehe.orker ikke gå uker uten ;)

men sambo forstår om jeg ikke orker,heldigvis =)=)

kjekt med forståelsesfulle mannfolk

Skrevet

her er det lenge siden! rundt 4 mnd! har ikke hatt sex i det hele tatt vi. jeg orker rett og slett ikke! enten så er sambo trøtt og må gå å legge seg tidlig pga jobb. og vi har en gutt på 5 år her annenhver uke. ellers så er jeg trøtt og sliten og vil bare gå å legge meg i senga og slappe av og sove!

Skrevet

signerer her. Lysten er der ikke i det hele tatt. Stakkars sambo er ganske oppgitt. Når vi en sjelden gang har sex, er jeg så bekymret og redd for at noe skal skje at jeg ikke klarer å nyte det, og da blir det jo ikke så godt for sambo heller.

håper det blir bedre etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...