Irmelinn m/spire Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har tre jenter jeg er tante til som er 3, 7 og 10 år. De er søsken og de har ALT! Så jeg lurer på om noen har forslag til hva jeg kan kjøpe til de?
Irmelinn m/spire Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 jeg har svart. Noen andre med tips?
Mininni Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Dette passer ikke for alle barn, men jeg har hatt mye hell med en barnekokebok jeg fant. Det er noe som har engasjert barn i mange aldre - ders første bevisste forhold til matlaging på egen hånd For de større kan det jo være aktuelt med et abonnement på et jenteblad. Eller hva med en opplevelse - kinobilletter, for eksempel? Eller billetter til badeland?
Brummeline3barnsmor Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 biletter til badeland, kino eller lekeland er en sikker vinner :-)
Irmelinn m/spire Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 jeg bor i en liten bygd uten noen av de tingene. Men den kokeboken likte jeg.. Noen andre forslag?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jenter liker vel stæsj av alt mulig... blyanter, penner med figurer/fjær, kanskje en dagbok til den eldste (med hengelås slik at de minste ikke kan snike i...hehe), hårstrikker, pyntesaker... tinge til å "dolle" seg opp med Hvis de er litt sånne små "jålejenter" da Lypsyl... ja, you name it
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg syntes panduro hobby butikk, finnes på nettet og har egen butikk har mye fint. Pakke løsninger, som barna lager selv.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har funnet en litt artig gave, som jeg ikke tror alle barn har.. (Ikke i min krets ihvertfall.) Alle mine nevøer får dette i år, sammen med en pose godteri! www.eventyrboka.no
Irmelinn m/spire Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2007 De bøkene var kule. Bestilte til de 2 minste. Får finne på noe annet til hu på 10.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, det er kanskje ikke det mest ideelle til ei på 10. Har desverre ingen gode tips til henne...
Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tror WOW-klær (barneavd på bik bok) er en sikker vinner til alle jenter på den alderen!! Hvis ikke så er det geniale små drivhus på plantasjen som er kjempegeniale!! Det og gro ting er jo kjempespennende.. Kan fortsatt huske jeg og søsteren min da vi var små prøvde å gro vannmeloner i stua!
Irmelinn m/spire Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2007 Det var en god ide, men hu på 10 er ikke helt den personen. Er litt forfengelig av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå