Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har en mann som fyller 42 på søndag, og jeg har ikke fått kjøpt noen gave, siden jeg er syk. Jeg kommer meg ikke ut, og får derfor ikke kjøpt noe til dagen. Men så vil jeg gjerne bestille noe på nett, skrive ut bilde av det og gi på dagen, og så får han pakke når den kommer i posten. Men jeg er helt blank! Noen som har noen gode forslag? På forhånd takk :-)
ToPrinsesser<3 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 *Treningsklær/ jakt/fiske osv. www.xxl.no www.sportmann.no *"Cruise" med Color Fantasy el lign. *Dvd, cd - www.dvdhuset.no, www.cdon.no *Bok www.bokkilden.no *Godlukt www.strawberrynet.com Det er sikkert masse annet også der ute... lykke til!
pustpes Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Gavekort til kino og et par pils etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå