skulle så ønske... Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hjelp, fikk nettopp tlf hvor jeg var ønsket på intervju til en jobb.... Jeg ble skikkelig paff og takket ja til intervjuet, men så slo det meg.... jeg er gravid i 4 mnd og det vises.. dette er en bhg og de skal åpne ny bhg neste sommer, dvs midt i permisjonen. stillingen er fast og nå har jeg bare et vikariat. føler meg litt råtten her... trenger råd fra dere jenter.....
Lille`mor & lillebøll Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Selv om du er i perm har du like mye krav på den jobben som alle andre.Får du jobben har du krav på og gjøre ferdig permen din og så begynne i jobben. Håper du har lykka på din side og noe spesielt med deg som gjør at de vil ha akkurat deg eller så går nok jobben til noen andre..Desverre.. Men det er jo bare og prøve da:=) Lykke til.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ville gått på intervjuet og vært åpen og ærlig om graviditeten. Dersom de er ok, og mener at du er rett for jobben så vil de ikke bry seg om det. Barnehagen jeg jobber i åpnet i januar. Vi var alle inne til intervju i oktober i fjor, og hun ene som fikk jobb da, var fire uker på vei under intervjurundene. Hun har enda ikke jobbet i barnehagen, da hun var sykemeldt pga. bekkenløsning, men har vært ansatt siden desember i fjor.. Hun kommer til å ha sin første dag på jobb i februar, da hun er tilbake fra permisjon. Så de finnes faktisk, de arbeidsgiverne som ikke bryr seg om det.. Dermed er det altså verdt en sjanse =) Du skal ihvertfall ikke føle deg råtten, det er det ingen grunn til.. Lykke til!
stvgr_mamma Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 jeg skal på to intervjuer i neste uke og er nå i uke 30.. synes dette er vanskelig saker! tror ikke jeg får jobbene men må jo bare prøve.... Lykke til!
skulle så ønske... Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 dere er gode dere;) er jo mangel på førskolelærere så jeg får krysse fingrene for at de ønsker nettopp meg. kommer nok til å være ærlig med en gang jeg hilser på de under intervjuet.... hvis ikke det er min tur denne gangen så håper jeg det dukker opp flere muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå