Gå til innhold

Noen med vaskehjelp her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får ei polsk ei på torsdag. skal komme en gang i uka. 120 kr timen og 40 pr vindu. Er vel en grei pris det eller?

 

Skal bli så deilig å slippe det maset der. Bare ta det som må gjøres fortløpende. ikke det maset før hver helg!

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vaskehjelp, men har veldig lyst på å anskaffe meg en. Vi venter barn i Februar, og det er en av de tingene jeg syns tar en unødvendig stor del av fritiden vår. Bedre å bruke den på babyen som kommer. Vet du om hun er på utkikk etter flere jobber?

Skrevet

Vi har ei fra Fillipinene. Hun tar 100 kr timen.

Skrevet

Har ei fra Lituaen. Hun tar 100 kr timen. Komer og vasker 3 timer hver uke. Er rå deilig. Tenkte kanskje hun kunne ta noe juleregngjøring nå før jul også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...