nickoline og supermann Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Vi får ei polsk ei på torsdag. skal komme en gang i uka. 120 kr timen og 40 pr vindu. Er vel en grei pris det eller? Skal bli så deilig å slippe det maset der. Bare ta det som må gjøres fortløpende. ikke det maset før hver helg!
TommyD Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg har ikke vaskehjelp, men har veldig lyst på å anskaffe meg en. Vi venter barn i Februar, og det er en av de tingene jeg syns tar en unødvendig stor del av fritiden vår. Bedre å bruke den på babyen som kommer. Vet du om hun er på utkikk etter flere jobber?
3 sjarmtroll <3 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Vi har ei fra Fillipinene. Hun tar 100 kr timen.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Har ei fra Lituaen. Hun tar 100 kr timen. Komer og vasker 3 timer hver uke. Er rå deilig. Tenkte kanskje hun kunne ta noe juleregngjøring nå før jul også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå