Gå til innhold

Tror mannen har det best alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er passe irritert på han om dagen...

Han klager og syter fordi HAN er trøtt og sliten og ikke får sovet lengre enn til kl. 5 når minsten har fått en tendens til å våkne og masse og gjøre på jobben.

Han er så trøtt og sliten at han blir irritert når minsten suttrer og vil leke med pappa.

Ikke er idene jeg kommer med til julegave til familien hans bra nok.

Sur blir han når jeg kommenterer at nå har han gjort mye på egenhånd i det siste (ut med gutta på jobben, hytte tur med gutta på jobben, skal på kurs med gutta på jobben, skal på fest med gutta på jobben, så kommer det julebord osv. osv. med jobben)

Kanskje jeg skal ta med unga og dra. Da kan han kjøpe hva fan han vil til familien sin til jul, bruke så mye penger han bare gidder.

Sove så lenge han kan på morran uten å bli vekket

Komme og gå som han selv vil

Feste og drekka så mye som passer han.

Dustemann.....

Ja, frustrert...

For jeg blir lissom ikke trøtt og sliten av å stå opp kl. 5 om morran og jobbe fulltid?

For jeg skal lissom ta meg av unga og alt hjemme og være like blid?

Jeg skal lissom finne meg i at han gjør ting på egenhånd hele tiden når vi ikke gjør noe sammen UTEN unger?

Jeg skal synes det er greit at hans familie alltid skal få fine gaver kontra min familie som får en liten ting for oppmerksomhetens skyld til jul.

Han hadde hele forige helg til å sove og kose seg uten oss på når han var på tur med gutta. Jeg fikk sovet til kl 5 og kl. 21 satt jeg i stua og sov mens 12 åringen så på tv. Att på til så klarte han ikke å komme hjem tidsnok til det møtet jeg skulle vært på i forbindelse med en aktivitet til eldstemann. Jammen bra det ble avlyst i siste liten ellers hadde jeg vært meget vred.

Ja, det koker

Phu, måtte bare "buse" ut litt på slutten av dagen...

Gleder meg IKKE til helge nei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppsøk hjelp på familievernkontoret før det er for sent. Vi har fått time nå til uka, men er redd vi har latt det skure å gå for lenge....................

Skrevet

Huff. Skjønner deg godt! Ønsker deg/dere masse lykke til, og håper mannen din "våkner" snart, og våkner opp og ser hva han HAR, og hva han faktisk kan MISTE!!!

Lykke til!

Skrevet

Huff, høres ut som du har nok å stri med uten å itillegg ha en mann som skal oppføre seg som en tenåring!

Regner med at han var med på å ta valget at dere skulle ha barn så da får han enten stå ved, å ta ansvar for den avgjørelsen han har tatt eller stikke! ( mener jeg da!) Han er jo tross alt en voksen mann som skal kunne ta ansvar for sine handlinger!

Det er lov å være sliten en gang i blandt, men man må jo skjønne at andre også blir slitene! Hvis han ikke kommer seg ovenpå igjen så send han til legen for å se etter om alt er som det skal være.. (kanskje legen kan påvise enten midtlivskrise eller latskap i samme slengen)

Sender deg en stor kos og masse masse masse energi!!

Skrevet

Blæ, måtte jo være noen bakdeler med en mann som har vært alene i alle år og til jeg fant han når han var 36 år.

Nei, nå skal jeg hjem og ta fatt på helgerengjøringen. Krysser bare fingra for at minste krapylet ikke sitter klistret fast på meg så jeg får gjort noe hjemme. Ser ut som merra den blinde har vært løs. Leker og drit over alt.

Har ikke giddi å rydde leker på noen dager for å se hva som skjer, og vel det skjer ikke en dritt.

Skal også hjem og endten spise opp all kjeksen vi har eller gjemme den et sted bare jeg vet om. For jeg satte minsten på "avvenning" på kjeks, men pappa gir han alikevel inni mellom for å få fred virker det som. Ungen maser jo på kjeks hele tiden og det sier seg selv at med en viljesterk snart 2 åring blir det ikke tatt godt i mot når jeg sier nei.

Skikkelig frustrert i dag ja...

Takk for svar alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...