Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Sitter bare og gråter her jeg nå!! Kommer til å savne lille Sara så innmari!!!! Hun er 4 mnd gammel og ble født som eneste levende i kullet på samme dag som samboern min fikk vite at han skulle bli pappa!! Har prøvd å gi henne bort før, men ingen som har vist interesse, så vi trodde at hun kom til å bli her sammen med oss! Og vi har blitt så innmari glade i henne!!! Men idag fikk jeg tlf fra ei dame som ville så gjerne ha henne! Er jo glad for at hun får et godt trygt hjem, men gud som jeg kommer til å savne henne!!! :'( Hormonene er ikke på min side idag ihvertfall ikke!!! :'(
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 huff huff.. har to katter selv, men de bor ikke hos meg. lot de være igjen hos xn når jeg flytter der ifra, for de har kun bodd der. men besøker de ofte:) men er så trasig og måte gi fra seg lille pusen. har hadd over 30 katter jeg, og hver gang en pus skulle vekk fra flokken var det et mareritt:( men det går så bra vettu. bare tenk positivt og at sara kommer til å få det kjempe fint:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Nå er Sara henta..... Klarer ikke gjøre noe annet enn å gråte jeg nå............. :'-(
Maria-B Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Er fælt, skjønner deg godt. Men ho får det sikkert bra Og er jo bra dere fikk gitt ho vekk, når det var det dere helst ville (men godt å lese dere hadde beholdt ho om ingen meldte interesse ).
secondmum Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 hvorfor kunne dere ikke bare beholde henne da??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Skulle gjerne ha gjort det, men vi har mamman hennes her! Så det at Sara begynte å gå Mia (kattemammaen) litt på nervene her! Og mest sannsynlig så er nok Mia gravid igjen... Ser sånn ut! Så det var nok for det beste! Er en ekkel tomhet her nå, men det går bedre....
Vibbi :o) Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Kanskje dere burde vurdere å sterilisere Mia, så slipper det å bli så trist hver gang dere må gi kattungene vekk. Det er allerede mer enn nok katter som trenger hjem, hvorfor bringe enda flere til verden?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2007 Hun har hatt kattunger bare 1 gang så dette var den eneste kattungen som overlevde! Men vi har planer om at Mia skal steriliseres nå! Men Mia og Sara holdt på å gå hverandre på nervene nå, så det var bare en nødvendighet at hun ble gitt bort! Er ikke 100% sikker på at hun er gravid, så vi skal ta henne til vetrinæren i nærmeste framtid! Har bare vært så masse annet å tenke på i det siste.... Men hun får det nok bra der hun kom! Hun skulle sende meg bilder etterhvert av henne! Er vel bare det at jeg er litt hormonell for tiden som gjør det at jeg reagerte så innmari akkurat nå!
Amanda- Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 kan forstå deg.... jeg blir veldig lett glad i dyr... jeg har katt selv, men jeg valgte og få guttekatt pga det der... hadde ikke klart og gi fra meg katt ungene... de er jo så herlig... er enig med vibbi... kastrering hadde kanskje vært en ide?
firkløver`n Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 annbefaler deg å reise å besøke lillepusen slik at du kan holde et øye med henne. være sikker på at det går bra og ikke savner dere for mye. er ikke lett å være liten pus og plutselig uten sin vante fam og omgivelser. men det går nok bra, er så lett å forelske seg i disse deilige nøstene!!! har to puser selv og har alltid hatt katt, ikke så mange men de jeg har hatt har jeg hatt lenge, vært med på mang en flyttelass. kos masse med mammaen nå da, hun leter nok etter lille pia si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå