2xLillegutt? Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Forrige gang hadde jeg eletrisk og den tok så fryktelig lang tid....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Sist hadde jeg to av avent sin manuelle(lånte den ene), den ene var veldig god og den andre var helt håpløs... Så dette ble du vel ikke så klok av...
løve81 Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 sist hadde jeg avent manuell som ble mye brukt og en medela mini elektric som jeg ikke syns var noe særlig. (vet mange er uenige med meg om medelapumpa, men jeg syns den var vanskelig, og bråkte mye) Nå skal jeg kjøpe avent sin elektriske, men har jo ikke prøvd den ennå...var i allefall kjempefornøyd med den manuelle, men vi ha elektrisk fordi jeg pumper MYE
bruse Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har akkurat vært og kjøpt avent sin elektriske (kan også brukes manuelt). Fikk den anbefalt av en veninne som først prøvde den manuelle til dr brown (????), men som deretter gikk over til elektrisk fra avent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå