Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 fikk jeg så lyst på taco til kvelds:=) Får deres små babyer vondt i magen av det??
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Kommer an på hva du har i tacoen din det;)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tenkte på det taco krydderet som man har i kjøttdeigen:=)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Det kan hende hu reagerer og det kan hende hun ikke reagerer.. Ikke lett å si, bare en måte å finne ut det på.
En liten mamma Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Lillejenta mi har aldri reagert på taco! Løk er det eneste ho har reagert på. Bare prøv du!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, ,men kutter ut løken jeg pleier å ha på. Noen barn reagerer på krydder, så spis lite første gangen for å se om det går bra.
mememe Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 som sagt oppi her. bare en måte å finne det ut. Du må bare prøve.. med alt egentlig. første gangen etter fødsel så var det JEG som fikk vondt i magen av taco. ikke babyen. men taco gikk greit hos oss hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Veldig individuelt hva de små tåler og ikke tåler. Glemmer meg stadig. I går klarte jeg å spise kålstuing, og det var ingen suksess. Greit å lære the hard way:) Man må nesten prøve seg frem. Med førstemann kunne jeg ikke drikke brus, men det kan jeg fint drikke nå.
manonym Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Som de andre her sier: Du må rett og slett bare prøve deg frem! Lag klart litt sukkervann som du setter i kjøleskapet. 1 dl kokt vann, og 1 spskje sukker. Gi 2 ml av dette om hun får vondt i magen=)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Sånn da har jeg spist taco, får håpe snuppa ikke får vondt i magen.. Sukkervann er klart... Takk for alle svar.. En riktig god kveld til dere alle.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå