Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Ikke et eneste innlegg så langt om at nå har en psykisk labil hvit fyr på Frogner slått i hjæl mora si igjen, fatter ikke at vi skal la sånne bo i landet vårt, fatter ikke at noen tør å bo på Frogner, fatter ikke at dere vil la ungene vokse opp i Oslo, osv osv osuendeligvidere.
Huldretuss Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Typisk hvite menn på frogner å gjøre noe sånt! Glad jeg ikke bor der, men et annet trygt sted i oslo sentrum, puh!
Miss Foster Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Fatter ikke at noen i det hele tatt velger å bo i det molbo-landet som kalles Norge jeg da. Der finner man jo ikke noe annet enn Ola Gomp som tror at alt utenfor landets grenser er verre eller av dårligere kvalitet. Er ikke vanskelig å gjette hvem som er nordmenn når man ser de komme på ferie med et lass med bleier og barnemat liksom.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Kanskje han hadde god grunn,kanskje hadde hun brukt våtservietter på ham da han var liten. Eller kanskje fikk han cubus dress i stedet for reima. You never know....
Huldretuss Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tror han gikk uten ull - både vinter og sommer - verre skjebne kan man ikke få... Ikke rart det gikk som det gikk!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, fy flate, da kan hun bare takke seg selv...
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Merra brukte sikkert boxette og forovervendt bilsete til ham da han var liten, så det var nok fortjent. Og det skjønner jo alle damene på denne siden;-) Dessuten så var han 10 timer for dagen i barnehage fra han var 6 mnd. Hevn, vettu.
Tally Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 ...og hadde hun hatt vett til å dø første gangen, så hadde han sluppet å slå henne i hjel igjen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå