Gå til innhold

Mannen min ble borte i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg sto opp i går var det tomt ved siden av meg, og det var jo ikke så rart siden han skulle tidlig på jobb.

Jeg sto opp, ordnet med tvillingene og vi skulle av sted til barnehagen. Da bilen sto på utsiden av huset antok jeg at mannen min hadde syklet til jobben. Men i garasjen sto alle syklene parkert.

Da måtte jeg inn igjen og ringe han på jobben. Jeg snakket med en kollega, presenterte meg og hun ble stille da jeg spurte etter han.

Hun sa: "Jeg vet ikke hva jeg skal si nå jeg, men han har jo ringt og sagt at han er syk, og så er han ikke hjemme? Nå blir jeg litt bekymret."

Jeg kjente at hjertet slo, og begynte å gjennomsøke huset.

Og i kjellerstuen lå han (han har aldri ligget der før), forkjølet og med litt feber. Han ville ikke forstyrre oss, så han hadde lagt seg der.

Jeg måtte ringe tilbake til jobben hans, og fortelle at han var kommet tilrette.

Det blir nok en morsom historie der av dette :-)

Men det følelsen jeg hadde da jeg ikke traff han på jobben, den var fæl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj. så ekkelt. :S Godt du fant han da. Hehe.

Skrevet

Huff da.....hehe....var jo litt komisk også da. Blir sikkert årets på julebordet. ;o)

Skrevet

Å herre min, da hadde jeg fått hetta! Godt han dukket opp da :-)

Det samme skjedde oss for mange år siden, da med vår bror. Men der fant vi ikke båten hans, for han hadde vakt på oppdrettet der han jobbet. Fant ikke båten, ikke mannen osv... Full panikk i heimen, flere reiste ut for å lete etter båten hans, og de fant den til kai en annen plass enn der han pleier å fortøye den. Så hadde han gått og lagt seg i kjellerstuen, for han hadde så vondt i hodet. Ville ikke bli forstyrret av ungene. Ikke gitt beskjed til noen.

Skal si jeg kjefta han huden full når vi fant han! Var livredd hele gjengen. Uff, tankeløse menneske

Håper mannen din snart er frisk igjen

Skrevet

puuuuuh, tenker du var meget lettet da du fant ham i kjellerstuen ja:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...