Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hva mener DU er passe mellomrom?
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg vil tro 2 år er passe. Hos oss ble det 7,5 år mellom de, pga at vi startet på utdanning når nr 1 var 2 år. Funker veldig fint med 7,5 år også, kan absolutt anbefale det til andre. Men skulle vi hatt flere barn nå så hadde vi gjort oss ferdig med småbarnsperioden med det samme, og fått to på rappen. Men vi skal ikke ha flere. ;o)
Monajenten Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Det er 3 år og 1 mnd mellom mine, og det er perfekt her. Storesøster er stor nok til å klare mye selv, men er også flink å leke med lillebror, kose og passe på.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Eg syns at nr 2 kan komme når førstemann er ca 1,5 år...er slik aldersforskjell mellom meg og broren min, og mellom mannen min og søsteren, og vi syns det er perfekt. Vi klarte det, men mistet uheldigvis lillebror i uke 18.... Men nå er vi gravide igjen og da blir aldersforskjellen 2 år og 5 mnd....helt flott det og! men som noen over skrev, det kommer helt ann på familien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå